Veelgestelde vragen

Indien u een product beschadigd of defect heeft ontvangen verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@ordiq.nl met de volgende informatie: - uw bestelnummer; - een duidelijke beschrijving van de beschadiging of het defect aan het product; - één of meerdere foto's van de staat waarin u uw bestelling of product heeft ontvangen, om het defect of de schade te bewijzen. De beschadiging of het defect moet op ten minste één foto duidelijk zichtbaar zijn. Na ontvangst van de foto's bieden wij u zo spoedig mogelijk een passende oplossing.

Wanneer uw bestelling nog niet is verzonden, kan deze nog worden geannuleerd. Zodra het pakket onderweg is, is annuleren helaas niet meer mogelijk. U kunt het pakket in dat geval retourneren naar het volgende adres: Oudstraat 7 6374 PB Landgraaf

Het ruilen van uw product is in de meeste gevallen geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@ordiq.nl.

Na het bestellen van uw pakket duurt het 1 tot 5 werkdagen voordat de bestelling wordt bezorgd.